دستگاه‌های بابست bobst

دستگاه‌های بابست bobst یکی از جمله محصولات شرکت سوییس است. تین تجهیزات با برتد باست به منظور تولید بسته‌ بندی و چاپ لیبل استفاده خواهد شد. این دستگاه‌ ها از تکنولوژی پیشرفته‌ ای استفاده می‌ کنند.
احتمال تولید بسته‌ بندی ها با انواع مواد از جمله تخته صاف، مقوای کنگره‌ ای و یا مواد انعطاف‌پذیر مانند پلاستیک را فراهم خواهد کرد. از دستگاه‌ های بابست برای تولید انواع بسته‌ بندی در صنایع مختلفی همچون صنایع غذایی، دارویی، تولیدی، خدماتی و سایر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از دستگاه‌های بابست می‌تواند در بهبود کیفیت و ارتقای سطح تولید در صنایع مختلف موثر باشد. در زیر چند ویژگی دستگاه بابست را به اختصار توضیح داده ایم:

ما یکی از پیشروترین تامین کنندگان تجهیزات و خدمات پردازش بستر، چاپ و تبدیل برای صنایع لیبل، بسته بندی انعطاف پذیر، کارتن تاشو و راه راه هستیم.
BOBST که در سال 1890 توسط جوزف بابست در لوزان سوئیس تأسیس شد، در بیش از 50 کشور حضور دارد، 19 کارخانه تولیدی را در 11 کشور اجرا می کند و بیش از 6100 نفر را در سراسر جهان استخدام می کند. این شرکت برای سال منتهی به 31 دسامبر 2022 گردش مالی تلفیقی 1.841 میلیارد فرانک فرانک را ثبت کرد. لینکدین بابست

BOBST تامین کننده پیشرو در سراسر جهان تجهیزات و خدمات به صنعت بسته بندی است.

با بیش از 130 سال تجربه تخصصی، BOBST ماشین آلات، راه حل ها و تخصص فنی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که مشتریان خود در صنایع برچسب، بسته بندی انعطاف پذیر، کارتن تاشو و تخته راه راه می توانند کیفیت، عملکرد و بهره وری را در عملیات بسته بندی خود افزایش دهند.

در ژوئن 2020، BOBST چشم انداز جدید خود را برای صنعت بسته بندی و برچسب با طیف وسیعی از راه حل ها و ماشین آلات پرده برداری کرد که در آن اتصال، دیجیتالی شدن، اتوماسیون و پایداری ستون های تولید بسته بندی را تشکیل می دهند. برای اجرای این چشم انداز، گروه سازمان خود را با یک واحد تجاری چاپ و تبدیل (ماشین آلات) و یک واحد تجاری خدمات و عملکرد (خدمات) تطبیق می دهد. کمیته اجرایی گروه توسط یک تیم مدیریت گسترده متشکل از مدیر ارشد اطلاعات، مدیر ارشد فناوری، مدیر ارشد منابع انسانی و رئیس حقوقی و خرید گروهی پشتیبانی خواهد شد.

youtube bobst
1. سرعت بالای چاپ
2. تولید محصولات با کیفیت تر
3. نگهداری از محصول در شرایط مختلف

دیدگاهتان را بنویسید